Hästtransport - till alla hästar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare bussig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 834
B

bussig

Finns det. För oss som transporterar både sto med föl och ridhästar. Med dagens nya hästtransporter är jag tveksam. Det är jättebra att det finns panikbomar bak och fram. Men när man ska transportera sto med föl så går det inte. För bomarna är ju delade som sitter i mellanväggen. Och hel bom får man extra beställa.I vissa transpoter så måste man gå under och skruva loss en skruv som sitter till mellanväggen för att få bort den. Jag är ute efter en transport med mittstolpe som kan ha både panikbomar fram och hel bom. Finns det ?

Sv: Hästtransport - till alla hästar.

Du vill ha en transport där du kan ta bort mittstolpen och ha hel bom fram? Ska du ha panikutlösning på den med? ISf blir det värre då det är SVÅRT att hitta transport med hellång frambom MED panikutlösning.

Eller menar du mittstolpe och panikbommar fram, och hel bom bak?

Förtydliga lite är du snäll? =)

Sv: Hästtransport - till alla hästar.

Min morfar köpte ett av de största UME släpen och den hade fölbox som man kan sätta in! Förstod inte riktigt vad du var ute efter egentligen..

Liknande trådar

Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Anemone
·
Utrustning Min lilla 3-åriga welshponny har visat sig vara en mardröm att transportera. Hon hade bara åkt en gång som föl när vi hämtade henne i... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 178
Senast: Robina
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 457
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Somna in hemma
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka