Hästtransporter från Tyskland

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare krickolina74
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 563
K

krickolina74

Jag funderar på att åka till Tyskland och köpa en hästtransport, har varit in på nätet och hittat många till bra priser. Är det någon som har nån erfarenhet om detta?? Bra och dåliga märken??

Sv: Hästtransporter från Tyskland

Har nyligen köpt ett Christ Carat släp. Visserligen i Sverige(men det låter mycket enklare än att åka till Tyskland....)Hittills är jag super nöjd. Ligger bra i pris, återförsäljare finns i hela landet, snygg design, kan fås i princip som man vill ha det, mycket trevlig bakom bilen. Kanske något att rekommendera???
Kolla deras hemsida www.trailerimport.se

Sv: Hästtransporter från Tyskland

Böckmann!
Jag är själv påväg att köpa ett dom har välldigt bra priser i Tyskland.

Liknande trådar

Utrustning Letar runt efter en hästtransport och är lite osäker på vilket typ av golv man ska ha. Vad jag vet är att jag inte vill ha trä. Fundera...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: lillan222
·
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
402
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Fiorano
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka