JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Havande Damer, oavsett djurslag. *bildtråd*
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Gris-Eva
Startdatum
Startdatum
10 Feb 2008
Svar
Svar
40
Visningar
Visningar
4 948
Sv: Havande Damer, oavsett djurslag. *bildtråd*
Lite uppdatering om hur det gick med äggsäcken.
Honan åt upp säcken i förgår=(
här är hon med resten av säcken
Men men, jag har en hane till som snart är könsmogen som ska få para sig med den här honan och min andra sen när han är könsmogen.
En sista bild på tanten=)
Mvh john
Hästhantering
Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter.
Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15
16
17
Relationer
Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2
3
Övr. Hund
Igår var jag i kolmården och gjorde ett studiebesök hos vargarna. Det var fyra stycken unga hanar, födda i maj, som jag fick träffa på...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vincent har fått en fästing som absolut inte vill ut. Den sitter jättedjupt och hårt, nu är han dessutom helt less på mina försök att få...
geting
Idag kl 01:05
Svar: 1 410
Visningar: 86 825
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Vi hade en Saluki som dog hemma. Tror hon var 12 år, var precis som vanligt, pigg och glad, inga tecken på sjukdom alls. Somnade in i...
Bison
Idag kl 00:34
Svar: 23
Visningar: 1 141
Hund
Akvarietråden V
Svar: 1 460
Visningar: 44 543
Djur