• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 908
Sv: Hd/ad

Det är nog olika vart man röntgar. Jag betalade 900 sist.
A är bra HD, dvs det bästa.

Ja, men HD B är också godkänt. Finns säkert ett annat ord för godkänt, men nu står det still i huvudet. Men HD B är alltså inte HD-fel.

ok, då tror jag att jag förstår. tack för hjälpen

Ok, jag ska visserligen inte göra det förrens valpis är 1,5 år, nu är han bara 5 veckor:)

Oki :) ja då dröjer det ett tag innan det är dags. Men om du ska göra det på Malmö Djursjukhus där vi gjorde det så kan du ringa in innan och höra vad dom tar så vet du hur mycket du ska ha med dig.

Ja, men HD B är också godkänt. Finns säkert ett annat ord för godkänt, men nu står det still i huvudet. Men HD B är alltså inte HD-fel.

UA= Utan Anmärkning

HD A och B är UA, man kan få A på en höft och B på den andra.... exvis

Det är bra att kolla hd och ad bl a för att få veta hur man vågar motionera dom "små" liven...

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 613
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 597
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 238
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Hej, Finns det någon översikt över länder och vilka undersöknings/avläsningsmetoder beträffande HD/ED som är norm i respektive land?
Svar
0
· Visningar
547
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025