Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håller med föregående talare
Sen är ju knäna kanske inte så raka som man kanske önskar, men vad jag förstått så har SKK godkänt bilder som ser värre ut än så.
Åh vad skönt att ni tycker det ser bra ut Dock är jag väldigt nervös över armbågarna (förekommer 1 och 2r på pappans sida så jag har inte allt för stora förhoppningar). Så ni får gärna hojta till om armbågarna
När vi röntgade våran förra hund så gdk inte skk plåtarna, utan han fick röntgas om. Jag hoppas att det inte är samma sak nu, Röntgade på samma ställe.
Hur länge tog det innan resultatet på er hund kom ut på hunddata/avelsdata?
Senast för ett par veckor sedan, röntgade på torsdagen och fick resultatet på tisdag. Så det gick ganska fort.
Av den informationen jag haft fått från vår röntgensköterska (som är erkänt duktig) så ligger hunden rakt. Plåten är bra och höfterna ser fina ut. Armbågarna tycker jag att folk brukar allmänt vara dåliga på, många brukar gissa fel på dem vad jag sett. Så andas, du får resultaten snart!
När min tik röntgades för några månader sen sa sköterskan att de var väldigt noga med att knäskålen (tror jag) låg mitt i på bilden. Den typ trekant som ligger på utsidorna på?din hunds bild.
För oss fick vi lägga om henne i vaggan så hon kom längre in så blev de bättre.
Lika "spetsarna" i bäckenet att de ligger lika. Din hund ser ut att ligga lite snett.
Hoppas du får svar snart, jag fick svar på kanske 3-4 dagar. Vi var fler som uppdaterade oss på skk. Fick ett sms från avelsrådet "snygga höfter"
Väntar ännu Har vaknat flera gånger dom senaste nätterna och bara måste logga in och se om resultatet har dykt upp Hur kan man vara så nojig över resultatet?
Gå in imorgon bitti. Min röntgades på en torsdag och lördag morgon fanns resultatet uppe. Tror de gör en uppdateringskörning på lördagsmorgon vid 7 och då kommer resultatet upp
Kropp & Själ
Varning för långt inlägg.
Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Hundavel & Ras Det beror helt och hållet på tycker jag. Min shiba är inte avelsmaterial mentalt, men hon lider inte av det. Det går att anpassa livet...
Övr. Grenar Är så glad att jag har möjlighet att ha WE-hinderna framme nu🤩! Har ridit två pass med Zacke på hinder i veckan och mitt fokus med honom...