• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Briinney
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 052
Sv: Heej

Hemma har jag en katt, det är alldeles lagom i antal. Men nu sitter jag kattvakt hemma hos syrran för hon är bortrest. Här finns två katter, och det är alldeles för mååånga! Dessutom beter dom sig som om dom vore 17st :crazy: Tokiga kattungar

Är inte Bonnkatt en blandras ?? Bonnkatter är ju en sk huskatt som man inte vet ras eller annat på.

Med kattungarna inräknade är det femton stycken tror jag., och alla bor inomhus. Men vi bor stort, och de är ju så härliga! :love:

Jag har 5. Två bor där jag bor och glider med på resor. 3 bor kvar hemma hos mor och far.

Dom två mobila är DRX dom tre stationära är bonnkatter;)

Ungefär? Vad menar du med det?

Jag har fyra katter, exakt. 3 st devon rex hemma och en ute på foder.

Liknande trådar

Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
612
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 140
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka