• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Rebecka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 710
R

Rebecka

Tror inte denna ligger rätt men jag har en fråga anyway. Kan en valack gå med ett sto och dennes ettåring som inte är avvänjd? Dum fråga, säkert, men jag behöver veta.

Sv: hehe ?

Beror helt på individerna. Vissa valacker kan inte gå med ston alls för de försöker att betäcka dem. Med risk för skdor och infektioner som följd. Andra bryr sig inte och går väldigt bra att ihop med ston.
Däremot finns risk att ettåringen om det är en hingst kan betäcka sin mor, när den är så gammal. Så jag hoppas att ettåringen är ett sto.

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 240
Senast: Claraclara
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 627
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 733
Senast: CaisaCax
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
795
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka