Hej alla !

cetzyboy

Trådstartare
Många år sen jag var inne här sist men hittade hit igen nu på morgonen .
Har hunnit skilt mig , barnen vuxit upp och två av dem är utflugna ...tänk vad tiden går !
Har flyttat upp till Norrland och träffat en underbar man som precis som jag älskar hästar och nu har vi 3 st 3-åriga travare som vi haft sen de var 1 , så det blir ett spännande år nu . Min gamla hopphäst finns kvar men efter diskbråck för snart 2 år sen så kan jag bara rida när ryggen känns bra .
Känner igen några nick från förr...kul !!! Tänk vad den här sidan har skapat nya vänner , några av dem jag chattade med förr umgås jag med idag .
Ville väl inte så mycket bara säga HEJ !!
//Cetzyboy

Liknande trådar

Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
13 813
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 223
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
667
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka