Jag ska säkert inte skriva här nu men vill iallafall bara skriva lite upp datering. Men vet inte exakt hur mycket mamma skrev men jag gjorde iallafall en dålig sak så blev in lagd på bup. Och har varit det sen då men har haft permison på dagarna och idag ska jag ha natt permison. Så ifall jag klarar det så ska jag bli ut skriven snart iallafall.
Men egentligen så är det exakt samma ändå så det är ändå inte bättre. Men det kommer inte bli bättre heller så spelar ingen roll.
Så har inte börjat skolan än heller utan som det är nu så är planen att jag ska börja mini steg efter lovet.
Och somsagt så ska jag egentligen inte skriva här och inte läsa för jag blir på verkad neggativt av det. Och det är säkert inte att nån här är taskig med flit men det var ändå flera saker som blev skit jobbiga så då ska jag ha en paus. Men det är jobbigt iallafall så då kan jag likagärna skriva iallafall plus så är jag sååå jävla trött på att andra bestämmer exakt ALLT vad jag gör. Och är skit jobbigt och ensamt så vill bara ha lite typ kontakt eller hur man ska säga.
Men ja ville bara skriva lite iallafall så ifall nån bryr sig så vet ni lite iallafall. Men kanske inte kommer svara såmycket men ändå.
 

Du får bara en söt bild som svar!

Screenshot_20220205-154536.jpg
 
Tack till ni som har svarat och så :heart
Vet inte varför jag loggar in här och läser och sånt och skriver för egentligen så ska jag inte. Och har lovat att jag inte skulle än iallafall men orkar inte försöka vara duktig helatiden och göra allting rätt så spelar det ändå ingen roll. Så vet inte varför jag ska bry mig då.
Jag vill bara som passa in nånstans och att andra ska vilja vara med mig och kanske tycka att det är värt att lyssna på vad jag tycker och så. Men det är ju inte det för jag gör bara fel och är dum och är för ung så jag vet inget och kan inget. Så passar ingenstans och ingen vill lyssna.
Och nu menar inte jag att nån på hvb hemmet är dum eller nåt utan jag vet att dom säkert försöker sitt bästa också och jag har jätte tur som fick komma hit och kp är bra och M är helt underbar och allt sånt. Så inte deras fel utan det är ju jag som är så jävla konstig bara och att ingen orkar med mig.
Som nu också på lovet så dom andra iallafall vissa ska åka hem och deras föräldrar VILL det. Men jag får inte ens åka hem alls för mamma säger att jag inte FÅR komma hem. Så passar inte ens in och att dom vill ha mig hemma så inte så konstigt att ingen annan vill ha nåt att göra med mig då som dom inte MÅSTE.
Förutom några härifrån som vill det som jag ÄR jätte tack sam för men känns inte som jag är värd det iallafall och att det är därför vissa som jag har haft kontakt med och sen bara slutar dom skriva så är det säker för dom fattar att jag inte är värd dom och att jag bara är skit jobbig och dålig iallafall. Så det kommer bli så med alla ändå för dom som bryr sig är ju ändå mycket snällare än jag förtjänar iallafall.
Men ja vet inte varför jag ville skriva här men skit samma.
 
Hej. Jag sitter på jobbet mitt i natten och saknar min fåniga hund. Jag har varit hemma i en vecka för jag var förkyld och hon är ju med mig hela tiden, som en klisterlapp. Hon får en sådan besviken min när hon inser att jag ska till jobbet. Då suckar hon djupt och går in till min säng och lägger sig.
Hoppas du får hundgosa och att det blir liiite lättare dag för dag.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 250
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 562
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 434
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp