JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Daylight_
Startdatum
Startdatum
17 Dec 2003
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
737
Vet du något om
E: Gubben
UE: Glockenklang
Daylight min skötizéefter dom...
Daylight är en Sv halvblodskorsning...
Vet du något om dom eller har något
hur jag ska kunna hitta dom MAILA mig genast oki?
daylight 4-ever
Jag har hittat Day Light i danska HesteData.
Mailar det till dig!
Hur hittade du d??
Vill gärna veta mer om dom
Kandu ge mig adressen till webb sidan eller där du hittade d??
Kram linnea
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2
3
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Utrustning
Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet?
Hästen fick ta andra pållens...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Igår kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 159
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Igår kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 58 982
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
Igår kl 21:51
Svar: 556
Visningar: 46 718
Hund