P

peekaboo

hej ja e ny här kan inte nån berätta lite om va som finns här på belufekasos?? markus heter ja förresten o måttligt intresserad av hästdjur
puss
 
Sv: hej

Det stora välkomstkalaset nu i natt?

Ser att du blev medlem för bara en liten stund sedan. Kul att du hittat hit. Men också imponerande att bli medlem och prestera så mycket meningslösa inlägg på så kort tid.
 
Sv: hej

tack. tack återigen, a visst e d ganska imponerande??
 
Sv: hej

Frästen
Frästen
Frästen


Å det är så kul å retas med Elftor...
För vi verkligen älskar varann
STOOOR IRONIIIII
 
Sv: hej

Ja, nästan lika ironiskt som tråden där du klagar på användare som spammar inlägg och stavar dåligt. :banana:
 
Sv: hej

Ja, det är lite bättre. Jag tackar för ditt vänliga första steg i min åsiktsriktning.
 
Sv: hej

Det va så lite, men jag kommer nog ändå skriva med Ä i fortsättningen...
Men ser du det så får du ju gärna kommentera... :smirk:
 
Sv: hej

Cronis skrev:
Det va så lite, men jag kommer nog ändå skriva med Ä i fortsättningen...
Men ser du det så får du ju gärna kommentera... :smirk:

Ja, så får du chansen att svara med ett riktigt festligt sånt där inlägg som bara Cronis kan göra.
 
Sv: hej

Ja visst är jag bara för festlig!
35.gif


Vad är h*n den där då? Elftor?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
227
Senast: IngelaH
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 014
Senast: tanten
·
Ridning hej alla. skulle behöva lite tips. det är så att min häst kanske har headshaking syndrom 🤔 å ja har blivit råd att testa olika...
Svar
13
· Visningar
991
Senast: Tossa90
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 556

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp