Hejdå Buke

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Zab
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 383
Sv: Hejdå Buke

Det här visar varför det är så himla korttänkt att skriva dramatiska avskedstrådar.

Kan nån nämna NÅGON som gjorde det - och sen faktiskt försvann?:angel::D

Flinisen på hund skrev "hejdå, nu drar jag" i en tråd för något år sedan och har inte setts till sedan dess.

Det betyder inte att personen i sig, behöver ha lämnat buke. Det är bara att skaffa et nytt konto, vilket många gör. :crazy:

Det är sant! Fast jag tycker att jag borde känt igen Flinisen. Men jag kan ha fel.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 402
Senast: Johanna1988
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 945
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 848
Senast: Stereo
·
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 319
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka