Bukefalos 28 år!

Hejsan......

R

Rallebralle

:)
Nu är jag tillbaka på en snabbvisit .....Massor av kattungar har det hunnit blivit under året som gått.Eller 6 stycken för att vara mer exakt.
Vera mår superbra och vi har börjat gå jaktkurs igen,vilket också går bra.
Har lite svårt att hålla kvar "bytet" när hon kommer in men hon söker som honn ska iaf.
Scilla och Marrakech ska ställas friskt i höst med början i Augusti.Hoppas att vi ses.
Jag lovar att för övrigt logga in MINSt ett par ggr i veckan iaf....
Sorry ,men jag har saknat er iaf....om det är någon tröst!
:cry:

Ingen nämd och ingen glömd...Miss Fideli...... :angel:
 
Sv: Hejsan......

Men dej har jag tänkt på flera gånger :) Har inte sett dej sedan hunden vart dålig.
Willkommen tillbaka :idea:
 
Sv: Hejsan......

Skönt att höra att allt är bra!
Ses vi på någon utställning i höst då? SW?
 
Sv: Hejsan......

Dig har jag saknat massor !! Tur för dig att du är tillbaka :mad:
Här har också hänt endel, min lila är kastrat nu efter konstaterad patellaluxation. Så nu är jag en registrerad uppfödare utan fertila honor :confused: :crazy:

Vill ha bilder på dina djur ! Har du kvar Lilla Blå?
 
Sv: Hejsan......

Hej själv,nästa blir Klöset och Fräset......
Både Scilla och Fettokisse ska med(Marrakech) :smirk:
 
Sv: Hejsan......

Jag har bara två i avel....... :smirk:
Det är ju nästan pinsamt men jag har inte hjärta att göra mig av med dem heller.
Lilla Blå har just nu en kull med Agapantuss ,fyra blå ,2 honor och 2 hanar.Varav honorna är av utst.kvalitet och ena hanen ser ut som Marrakech i profilen :angel: och har öron som en siames...... :love:
De är supersöta och har precis fyllt 9 veckor.
Abyungar är ju dock som de är .....JÄ*LIGT VILDA!!!! :mad:
Denna kombination var iaf väldans bra så jag funderar på att göra om samma till hösten innan Agapantuss går ur avel.
Jag håller ju hårt på mina linjer så jag har som regel att tre-fyra kullar sedan är det kastreringsdax.... :devil:
Ingen ska få ta del av mina utländska linjer...MOHAHHAHAHHAH :angel: :angel: :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hoppas någon orkar läsa detta, jag är verkligen fullständigt förtvivlad och behöver skriva av mig.:cry: Vi har hyrt in våra hästar i...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 949
Senast: Stalltjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp