hela boots

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare *Natta*
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 639
N

*Natta*

Har många gånger hört att det är det bästa alternativet när man använder boots. Har även fått förklarat för mej hur man ska trä på dom, men aldrig lyckats..

så jag undrar nu om någon har något bra tips på hur man kan få på bootsen??

Sv: hela boots

Vända dom ut och in först ,

Sen får man trä på dom , är lite pill men det går , sen när du fått på dom vänder du tillbaka dom. Jobbigt att få på och av men dom sitter :)

har försökt detta, men det funkar inte för mej.. men jag verkar iaf inte vara den enda som tycker det är jobbigt :d

Vi använder alltid hela boots, men inte utan att göra en grej först..
Klipp av den övre.. Kanten.. förstår du hur jag menar? det är ju som att det.. blir en kant, det går in sen ut längst upp? Om man klipper bort den och sedan såklart vänder bootsen utoch in är det inga problem att få på dem, och de sitter super..
Du kan ju värma dem i varmvatten innan, då blir väl gummit smidigare och borde gå lättare.. men som sagt PÅ har jag aldrig haft något problem med!

Liknande trådar

Utrustning Anatomiska boots som snurrar fast de inte ska. :cautious: Nåt tips för att få dem att sitta still? Det är ju ändå förbrukningsvaror så...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Marvin
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har den dåliga förmånen att ha en häst som kliver av sig skorna hela tiden och får ställa in så många träningar att vi aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
673
Senast: Ninnurur
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka