Helt nytt sadelmärke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Znurro
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 242
Z

Znurro

Var ute och smufade runt och hittade denna sida. Vad tycker ni om denna sadeltyp, undrar hur den fungerar i praktiken? Kul att det kommer nya produkter och att utvecklingen går framåt!

Znurro

Sv: Helt nytt sadelmärke!

ähh såg länken nu, den gröna färgen flöt ihop med det svart *påverkad*

tycker att dom verkar läckra.. :) man undrar juh bara hur mycket dom kostar :angel: tänk om de kostar 30'000:- då är det juh ändå en svindyr sadel även om man blir testryttare och får till 35% rabatt..

Ful som stryk är den men visst är det intressant men den borde nog se mer ut som en "vanlig" sadel om det ska sälja...

Jag är iofs ganska vanlig och tråkig :smirk: men hade gärna testat en sån där...
Undrar som sagt var priset ligger...den i orange va ju cool:love:
Får ta reda på om man kan ansöka om att bli testryttare..

Det var den sidan!

Ja, undra vad den kostar? Säkert dyr..........men man vet aldrig.

Kul att man kan få den i olika färger och att den verkar bra för hästryggar också!

Den har verkligen ett eget utseende men kanske ser bättre ut "live" och på hästen under ryttare............

Måste man ju nästan ha ett träns som går i samma stil och färg!

ja, de enda jag blev osäker på var materialet, var lite yr när ja läste men den ser ganska glatt ut, och inte mycket till stöd nånstans.. vad händer om hästen brallar till? glider man obönhörligen av då eller?

stillädresfärstens som var självjusterande verkar ganska kul :)

vafasen skrev jag? stigläderfästena menade jag såklart..

Det är 2000-talets sadel.
Har man inte klister i rumpan så ska man inte heller rida. :devil:
Man kanske får ett par ridbyxor i gummi till! :idea: :rofl:

hehe, kolfiber läste ja nu att de skulle vara i sitsen.. och enligt en artikel dom länkat till så ska den vara rätt "billig" (billigare än 15'000 lät det som) för att vara så bra..

Grrr...jag ser bara den röd-svarta sadeln som snurrar....kan inte se någon sidolinjal så jag kan läsa mer vad som står......

Här har du de andra bilderna:

linear_saddle_orange.gif

linear_saddle_red_white.gif

modular150.gif

går inte detta under REKLAM???? vem är znurro egentligen, tillverkaren kanske...

4 inlägg, bara om denna sadel, dessutom lär det väl säljas träns oxå eftersom znurro tipsade om det.. Suck* bättre vara ärlig.

/jenny

va? får man inte diskutera märken på utrustning och deras utformning? tå bör väl halva utrutningsforumet tas bort då man nämner märken där..

Spännande!!
Jag har skickat iväg ett mail, skulle vara superhäftigt att testa ju :)
Får väl höra av mig här igen om man får testat den :)

klart man får, men att uppenbart säga " kolla in min nya sadel jag har tillverkat, den är jättebra!" är reklam...

lite som Roslagsvagnar har ett nick här där han hela tiden promotar sig själv.. Någon som gör det smakfullt är natali, hon har ju shop, men tjatar inte om det utan tar det via PM.

/jenny

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
128
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...
Svar
15
· Visningar
1 763
Senast: linnsan
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

• Få skimmel vit