Helt nytt sadelmärke!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Znurro
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 242
Sv: Helt nytt sadelmärke!

något helt annat,
VAD innebär det att vara testryttare för deras sadlar?
Får man sadeln sedan då eller?
*nyfiken*

Antagligen får man köpa sadeln till rabatterat pris då, stod ju 35% häruppe nånstans om du läser.
Att man får bara för att man är testryttare tror jag inte.

Jag är inte tillverkaren av denna sadel eller av några träns heller för den delen, ursäkta att jag gjorde ett inlägg, surpuppa! :(

Va lite mer positiv så kommer du att må bättre och inte hacka så mycket på dina medmänniskor!

Znurro (som har lädersadel)

FY VAD FUL! :crazy: :eek: :crazy:

PLASTIG och FÄRGEN :crazy: :crazy:

..:bow: för Lädersadlar :love:

De är säkert bra men de såg verkligen fruktansvärda ut. Det finns ju sadlar som både är bra och ser bra ut.

Är det någon som fått svar på en intresseanmälan eller kunnat få någon annan info? Jag tycker deras sida har stått still och det händer inget.
Visserligen ska inte provserie A släppas förrän Q4 i år men där är vi ju snart.
// Linda

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
128
Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...
Svar
15
· Visningar
1 763
Senast: linnsan
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

• Hjälp