Helvete! Mask i datorn

Mirre

Trådstartare
Och vi får inte bort skiten:crazy:

Uppenbarligen dags att skaffa nyare virusprogram.
Vi har nu avg free 8.0 men det tog inte bort det.
Fan också

Senast ändrad:
Sv: Helvete! Mask i datorn

Antivirusprogram brukar inte ta maskar/trojaner, det får du använda program typ Adaware eller Spybot till.

Jag fick också nåt skit här för ca en vecka sen. Det kom upp massa j***a popups om nåt antivirusprogram som man skulle installera. Andra popups med kom hela tiden. Skitdrygt! Jag uppgraderade mitt Panda till nyaste versionen och det tog en eftermiddag och några omstarter sen var det väck!

Hur vet man att det är en mask??
Hur beter dom sig?
Liknande som trojaner?

Liknande trådar

IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
406
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
2 069
Senast: Badger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 502
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag fick för en tid sedan en obotlig cancer och jag kommer inte leva så länge till. Man vet inte HUR länge för just nu får jag en... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
14 156
Senast: Tirnanoogh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka