"Hem-knapp?"

magruder

Trådstartare
Jag har igår fått Windows 10 installerat i min dator. Jag har lyckats lägga in alla mina favoriter. Men när ag är ute och surfar hittar jag ingen "hem-knapp". Finns det inte någon sådan i Windows 10? Och om det finns, var sjutton hittar jag den? Hoppas det finns någon vänlig själ på Buke som kan hjälpa mig.
 
Jag har igår fått Windows 10 installerat i min dator. Jag har lyckats lägga in alla mina favoriter. Men när ag är ute och surfar hittar jag ingen "hem-knapp". Finns det inte någon sådan i Windows 10? Och om det finns, var sjutton hittar jag den? Hoppas det finns någon vänlig själ på Buke som kan hjälpa mig.
Hem till vad? Bukes hem eller ?

Jag har Firefox och det är ju som vanligt.
Fönstret längst ner till vänster är också en "hemknapp"
 
Hem till vad? Bukes hem eller ?
Jag kanske uttryckte mig vagt. När jag tidigare hade Windows 7 och t.ex. var inne på Bukefalos och ville gå ut därifrån fanns det en knapp som man tryckte på för att komma direkt tilllbaka till "utgånsdläget". Knappen såg ut som ett litet hus
 
Det verkar inte finnas någon hemknapp vad jag kan hitta?
Men om du lagt till ett fält för bokmärken kan du ju ha din favoritsida (hem) längst till vänster och klicka där.

2818mdx.png


Har du inte aktiverat det måste du börja i den änden.

xqjc5u.png


och där väljer du:

2aerqdd.png
 
Är det i Edge du menar?
Det lilla "huset" finns precis till vänster om adressfältet hos mig.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 048
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 069
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 638
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp