hemmagjord boxskylt?

LinnK

Trådstartare
tror ni att man kan tjäna nån extra slant på att måla boxskyltar och sälja på internet?
vad är en lämplig summa? (inklusive frakt)

tips på annat man kan fippla med själv och sälja?
:idea:

tack på förhand!/Linn.
 
Frakt är dyrt, men det är ingen dålig idé om du är duktig på att teckna/skriva. Visa upp och ta beställningar vid t ex tävlingar. Sätta upp provexemplar på ridskolor och ange källan osv...
Alla idéer är bra utom de dåliga. Det är ju inte någon stor investeringkostnad för att komma igång! :)
 
Det kan du säkert göra,
ta bara inte för lågt betalt, tänk på att det är många timmars jobb du lägger. Del idén, skissandet och så målandet, underskatta inte det.

Jag vet ju bara priser på illustrationer så jag vet inte vad som är rimligt att ta, dessutom så tar iaf jag olika priser på illustrationer beroende på om det är till ett företag eller privatperson.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
2 933
Fritid Halloj! Jo, jag fryser om ländryggen ibland när jag är ute, trots bra kläder. Fick en idé om ett typ värmebälte att knäppa/knyta runt...
Svar
18
· Visningar
1 050
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 797
Senast: shia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp