Hemsida i sökmotorerna...?

Sagafrahaeli

Trådstartare
Hej!

Jag håller på med en hemsida i Freewebs och har "lagt upp" den så den har _______.webb.se

Nu vill jag att man ska kunna googla och få upp den, med "särskrivning". Alltså nu är det såhär att jag måste skriva jennyQarlsson som ett ord för att få upp min hemsida men jag vill kunna "särskriva och ändå få upp det.

Ska man inte kunna "lägga in" det någonstans så att man får upp det i sökmotorerna? eller är jag helt ute och cyklar..?

hoppas någon fattar vad jag menar... ;)

/Jenny

Sv: Hemsida i sökmotorerna...?

Googla på sökoptimering (SEO), så hittar du tips om hur du kan få din hemsida att synas när man söker i sökmotorer och annat.

Alternativt låna en bok om det på biblioteket ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 673
Senast: lizzie
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
757
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: Grazing
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka