Hemsida ...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare blohme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 297
B

blohme

Har haft hemsida innan, men vill mest ha den för skojs skull & vill inte betala ngt för det då vissa perioder så har jag inte alls intresse av den.

Någon som vet ngn bra gratis-hemsida sida ... ;)

Sv: Hemsida ...

Jag har hemsida på Zoomin och tycker det är jättebra.:)

jag tycker den på zoomin är lite plottrig, är det bara jag som upplever det så? :crazy:

Nej, du är inte ensam. Jag står inte ut med zoomin-sidor, tycker de är röriga och jobbiga. Vilket är synd, för det finns en del hästmänniskor som har zoomin-sidor vars dagböcker och träningsrapporter jag gillar att följa, men det har jag fått sluta med efter de bytte till zoomin... :(

Jag är nog väldigt anti-zoomin, men jag orkar aldrig ens försöka titta på en sådan sida - jag bara stänger allt direkt så fort jag ser att det är en zoomin-sida. Spelar ingen roll hur intresserad jag är av innehållet.

Jag har också zoomin. Jag tycker inte alls de behöver vara röriga, det beror ju på hur man designar den :)

Jag har också zoomin. Jag tycker inte alls de behöver vara röriga, det beror ju på hur man designar den :)

håller med dig, hade zoomin innan, o vissa sidor va jätteröriga, men jag hade meny till vänster sen va där läknat tydligt till undersidor o så .. :)

Jag har en på freewebs.com och det fungerar helt okay.
Enda anledningen till att jag letar nytt nu (men kanske betalsida då) är för att jag vill ha lite fler funktioner och slippa reklam.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 892
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 225
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft rätt tunt hår, typiskt svenskt; fint och tunt och blont. Det gör inget att jag inte har nåt tjockt hårsvall, alls...
Svar
12
· Visningar
792
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka