Hemsidekurs

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Dean
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 914
D

Dean

Hej svejs...
Jag har tänkt lära mig att göra hemsidor och behöver tips på var man kan gå kurs för att lära sig detta.
Kostar alla, eller finns det avgiftsfria kurser också.

Tack på förhand...

Sv: Hemsidekurs

Folkuniversitetet, lokala studieförbund, Komvux. FU och studieförbund brukar kosta litegrann men Komvux är gratis.

i annat fall så är det ju inte allt för svårt att leta reda på lite onlinehjälper där du kan lära dig själv, då utvecklar du en mer personlig stil också, samt att det är lite malligt att kunna säga att man är självlärd ;)

Det finns bra kurser på internet :)
Bara att söka.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
324
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 790
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 023
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka