Bukefalos 28 år!

Vad fin! :)
Jag är tyvärr inte så "haj" på det här med datorer så någon hemsida har det inte blivit för min del...men det skulle vara kul att ha en.
 
Vilken fin voffsing!:love:
Det jag störde mig på på hemsidan var dock reklamen som poppade upp plötslig - SOS-barnbyar som skymde titeln på startsidan.
Annars var den fin, jag gillade bakgrunden.
 
jag har hemsida åt alla mina djur.
mina hundar var jag dock nödt att lämna bort pgr av hästens skada som drog iväg för mycke.men dom finnes att se på hemsidan endå.
Tjejen som har lagat den heter Prosit her på buke.
adressen hittas på min signatur
 
Har inte gjort nån egen hemsida åt vovvarna men naturligtvis finns de med på min hemsida!

Den finns under mitt nick (inte så proffsig men det blir väl bättre...jag är inte så duktig än).
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 332
Senast: Kakis
·
Skola & Jobb Jag har gjort en uppgift i skolan (läser engelska för mellanstadiet) och fick tillbaka uppgiften idag. I princip det enda läraren hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 447
Senast: Sedna
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
352
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp