Her cross?

neywaz

Trådstartare
Jag har fått en sadel av en kompis vars häst avlivats, som är av märket Her Cross? Någon som hört talas om den tidigare?

Vad kostar de nya? Detta är en dressyrmodell tror jag, alternativt allround mot dressyr. Finns det en sida där man kan hitta dem?

tacksam för svar!

Sv: Her cross?

tror det ska vara en gammal modell från börjes..sök på buke så kommer det upp lite trådar..

Min förra var en Hercross, jag fullkomligt älskade den. Mjuk och skön som få, tyvärr växte både hästen och jag ur den..

Har haft en sådan allroundsadel. Jag tyckte den var bra. Tydligen kunde bommen va lite sisådär i dem och gå av efter några år fick jag veta när jag lämnade in den som inbyte när jag köpte ny sadel.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 220
Senast: super
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 045
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka