Sv: Herridbyxor - ett tröstlöst projekt (samt B*rjes vinterjacka)
Visst är det kul med lite tips relaterade till oss herrar, även om de flesta som skriver i tråden är tjejer som försöker ekipera sina män
Det är nog lite symptomatiskt att killar inte hänger på forum och oftast inte heller bryr sig så mycket om vad de har på sig. Min kära fru kallar mig dock fåfäng så fort hon får en möjlighet, men jag tar det bara som smicker
Vad gäller säkerhetsväst så får jag dåligt samvete när det ämnet kommer upp
Min egen hänger mest i sadelkammaren; jag brukar skylla på att den är för stor nu när jag gått ned i vikt. Skulle jag köpa en ny skulle jag titta på Racesafe, trots priset, eftersom paneltypen upplevs som lite smidigare att röra sig i. Det finns liknande, billigare varianter, men jag *tror* att kvalitén på dessa är lite sämre.
Nästa ämne att diskutera blir ridstövlar för män - ett ämne som nästan är ännu mer tröstlöst än ridbyxor!
Visst är det kul med lite tips relaterade till oss herrar, även om de flesta som skriver i tråden är tjejer som försöker ekipera sina män
Det är nog lite symptomatiskt att killar inte hänger på forum och oftast inte heller bryr sig så mycket om vad de har på sig. Min kära fru kallar mig dock fåfäng så fort hon får en möjlighet, men jag tar det bara som smicker
Vad gäller säkerhetsväst så får jag dåligt samvete när det ämnet kommer upp
Nästa ämne att diskutera blir ridstövlar för män - ett ämne som nästan är ännu mer tröstlöst än ridbyxor!