herridbyxor? få och dyra!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Prestige_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 748
P

Prestige_

halloj! min pappa önskar sig ett par nya ridbyxor. Men oj va svårt att hitta. OM jag väl hittar ett par så är dom skitdyra. Stackars alla män. DEtta är ju diskriminering! (felstavat). Vi kan hitta ridbyxor under 400. Men var hittar alla män sina? tänker inte lägga ut 1000 på ett par ridbyxor bara för det är herrmodell. Är det nån som håller med? någon som vet någon bra, billig, snygg modell?

Sv: herridbyxor? få och dyra!

Prestige_ skrev:
DEtta är ju diskriminering! (felstavat). QUOTE]
Klart fall för DO! ;) :)

Senaste paret jag köpte var från Pikeur, dock kostade de över 1000-lappen... Vilken modell kommer jag inte ihåg... :smirk:

Sv: herridbyxor? få och dyra!

Börjes har ju under 400pix. Vet inte hur de är dock. Har provat börjes för länge sedan och jag trivdes inte i dem. ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 605
Senast: Görel
·
Utrustning finns det ridbyxor till män för vettiga priser. Kollat runt lite men svårt att hitta nått under 1000 lappen. På damsidan hittar man...
Svar
14
· Visningar
1 482
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har tänkt önska mig ett par helt nya ridstövlar i julklapp av pappa. Vi skulle egentligen till Sthlm HS där hela resan (med inträde...
Svar
6
· Visningar
2 441
Senast: Wingates
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka