Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror att jag blir smått kolerisk av att försöka hitta passande ridkläder. Allt som finns är ju barnstorlekar. Är det någon som har ett bra tips på något ställe som är välsorterade med herrstorlekar?
Jo, H**ks har två modeller att välja på. Men det är en smula tunt. Nu är det förstås inte så konstigt. De flesta ryttare i Sverige är kvinnor och flickor. Men om det bara fanns en enda bra butik så skulle jag köra dit på stört för att ekipera mig.
Om du har möjlighet så åk ner till Göteborg under påsk och kolla på utställningsmässan som är uder Göreborg Horseshow (13-16 april), jag är rätt så säker på att de flesta av utställarna har lite herrkläder med sig.
Själv kan jag tyvär inte ge så mycket råd då det kommer till ridbyxor då jag är smal och vältränad (saknar gubbmagen för den minsta herrstorleken) vilket gör att jag har damstorlek i ridbyxorna, vilket bara är skönt då jag hittar snygga ridbyxor bara genom att gå till den avdelningen i en affär
/Salinero - Önskar god jakt lycka i ditt sökandet!