"Heta" hästar en myt?

Sv: "Heta" hästar en myt?

Tja, någon klok människa får väl flytta tråden då... Vilket var gjort också upptäckte jag...

Ja, hästar har olika personlighet som människor.
Jag instämmer i vad kopparberg skrivit.

Är en häst riktigt trög däremot, har den säkerligen tappat livsgnistan.

Man får ju skilja på hästar som är heta pga dom vill mkt och är glada och pigga, och såna som helt enkelt är stressade pga dom inte mår bra i kropp/psyke.

Känner igen det där med högexplosiv kanonkula... :angel: Sticker iväg gör han inte, men hoppar rakt upp i luften. Och han försöker verkligen behärska sig! Men ibland blir det bara för mkt energi och vulkanen får utbrott.... :p

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 299
Senast: Claraclara
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
8 175
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: WildWilma
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 541
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31