Maris_

Trådstartare
Jag har en sadel av märket Hi-lite. Tänkte försöka sälja den nu, men jag hittar ingen info om den. Jag köpte den begagnad och har inte hört talas om märket innan. Vet ni om det finns någon fakta om den på nätet? Eller om det finns olika modeller? Det står något pyttepyttelitet på en "knapp" på den, men jag ser inte vad det står. Vet ni något om märket?

/ Maris

Visst är det en syntetsadel? Har för mig att det är en av dem som kom som ett billighetsalternativ till Wintec. Tror att den är jämförbar med t ex Maxam i pris.

Japp, det är en syntetsadel! Ska söka lite mer på nätet och se vad jag hittar, har bara kollat på svenska sidor än så länge och där hittade jag inte så mycket.

/ Maris

Tack! Min sadel är i nåt annat material, mer "tyg" liksom, alla andra jag har hittat i det där märket är sånt som ser ut som läder. Vet inte hur gammal min är, men det kanske är nån av de tidiga modellerna eller nåt?

/ Maris

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Tora
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 231
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår