high Caliber scs3

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Monny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 644
M

Monny

Någon som också har dom? köpte de i höstas och de nya stigbyglarna med. Tycker dom har varit superbra och att stövlen har bra stöd i stigbyglarna.

Sv: high Caliber scs3

nej men när jag va på henrikssons igår så la hon ner MH:s nya katalog i påsen, så jag kikade på dom stövlarna. jag vill ha dom med snörning för ca 2500. tänkte prova på scandinavium, så får vi se om de blir nåt köp!
just nu har jag ingen lust att slänga ut en massa tusenlappar på stövlar, så dessa är kanske ett bra alternativ!
bra att du tycker om dom, kanske fler??
har du dom med snörning förresten? fanns väl nån utan snörning för typ 2000, men det är kanske just snörningen bara som skiljer?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
752
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första... 2
Svar
24
· Visningar
2 628
Senast: valy
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka