hihi.. kuuul m nya grejjer

malinsky

Trådstartare
Har beställt Mias schabrak, dressyr khaki m beige bred kant och vitt smalt kantband.. ett som är rakt i bak. Såååå himla snyggt! :banana:

Sv: hihi.. kuuul m nya grejjer

åååh jag älskar mias schabrak :love:
hur lång tid tar det innan du får ditt? :)

Mhh Mias shabtak e fina, men jag tycker att dom e lite för tunna.
Jag föredrar Equiline, det Italienska märket.
Dom e lagom tjocka och har bra kvalité...

Har mest vita shabrak, dom blir skitiga fort men man tvättar juh shabraken ofta endå.
Och dessutom blir dom vita inte urtvättade när man tvättat dom ett par gånger! :)

Ohhh ett sånt har jag. Lovar att du kommer va super nöjd med det. Dom är ju ännu snyggare i verkligheten!

domino skrev:
Åh, älskar passformen och kvaliten på Mias schabrak! :love:
Själv fick jag hem detta strax efter jul: Schabrak

Ja, jag var lite kluven.. det som du har är jättefint, gillar guldranden :) Men jag ville ha ett lite mer enkelt som jag både kan ha till vanligt och tävla i om andan faller på :)

Oki :p Vi tävlar ju inte alls utan håller oss på hobbynivå.. Och min pålle passar såå bra i den färgen nu när han är så mörk! :love:

Lord Owen skrev:
åååh jag älskar mias schabrak :love:
hur lång tid tar det innan du får ditt? :)

Jag sa att det inte var bråttom m min beställning, så ca 2v tror jag. Men ibland har det gått på bara 2 dgr, men jag kan tro att så här efter mässan så har hon mkt beställningar så det kanske kan ta lite tid!

Åsså ska jag köpa lindor i samma beige färg som kanten runt.. vet inte om jag ska ta fleece eller vanliga.. hmm..... svåra frågor haha :)

domino skrev:
Oki :p Vi tävlar ju inte alls utan håller oss på hobbynivå.. Och min pålle passar såå bra i den färgen nu när han är så mörk! :love:

å vi hobbytävlar *asg* Det är "hellre än bra" principen som gäller för mig.. :rofl: Men jag tror jag ska ta och köpa ett lika som dig senare, för det är himla snyggt!

Länk, please?
Jag har slarvat bort den och skulle behöva nya schabrak...

Jaha, men jag hade för mig att dom hade en egen sida, fel av mig alltså :o ...

kristel skrev:
Jaha, men jag hade för mig att dom hade en egen sida, fel av mig alltså :o ...

Vette klåen om Mias har en egen sida. Jag ringde runt i stan för att kolla priser, och det skillde en hel del må jag säga. Men den butik som var billigast skulle ringa till Mia och beställa efter mina önskemål då den varianten som jag ville ha inte fanns i deras lager. :banana:

Fast nu är jag mest sur över mitt täcke jag köpte som antagligen är för litet.. :(

Mycket möjligt att jag gjort kompott av alla adresser :o , men jag har sett en sida där det fanns jättefina benlindor med bla broderade små fjärillar på. Vart kan det ha varit ????

Det var inte Mias, den med benlindorna. Den länken har jag tagit bort, ska se om jag hittar den igen.

Dock så har jag jämfört priserna på Mias schabrak, Lillhästen har varit billigast hitills!

kristel skrev:
Mycket möjligt att jag gjort kompott av alla adresser :o , men jag har sett en sida där det fanns jättefina benlindor med bla broderade små fjärillar på. Vart kan det ha varit ????

Hm...de benlindorna tror jag jag att jag också sett! :idea: Men f*n vet var :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 968
Senast: Alexandra_W
·
G
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni använder för utrustning när ni rider eller motionerar hästen? :) som när ni hoppar, rider dressyr... 2
Svar
32
· Visningar
7 573
Senast: Domino_s
·
Utrustning Gah, jag behöver hjälp. Är ute efter ett snyggt tävlingshabrak, dressyr.. Har surfat runt på diverse sidor (mi*s bl.a.) men hittar inte...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: quint
·
Utrustning För det första: Skicka in bilder på er själva i tävlingskavaj med tillhörande tävlings outfit! Sedan vill jag gärna ha färgtips...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Nikkiizen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka