Hills I/D torrfoder

Sv: Hills I/D torrfoder

vet inte om I/D är någon speciell sort? Mina katter äter inte Hills längre. Men jag vet att Hills går att köpa i de flesta djuraffärer iallafall. Sen vilka olika sorter de har vet jag inte.

Alla foder som räknas som medicinska (i fallet med Hill's, alla foder som ingår i serien Prescription Diet) får endast säljas hos veterinärer. Detta för att utbildad personal ska kunna förklara när och hur fodren ska användas.

Äsch då, då får jag åka till veterinärkliniken ändå. gammelkatten äter det sen tidigare, men hade hoppats att det gick att köpa på närmare håll.

tack för svaren!

Tror att man kan köpa Hills I/D genom foderbilen, då får du det hemkört också.

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: Keb71
·
Katthälsa Vilket torrfoder anser ni är bäst? Katten är kollad av veterinär nyligen med blodprov osv utan att ha hittat några uppenbara fel...
Svar
2
· Visningar
427
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
491
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Födda-24