T

trulla

Finns det någonstans där man kan få ritningar eller/och tips på olika hinder och hinderstöd att göra själv.min fantasi räcker inte till att klura ut själv
 
Skulle jag också vilja veta! Vill bygga nya hinder tills i sommar! :idea:
 
köp en "färdig hinderfot", måtta hur stor stolpen skall vara för att precis passa, gärna tvings i hålet så den verkligen sitter. Sen måttar du upp hålen på jämna avstånd som du själv tycker sen borrar du upp dom i lämplig storlek så skrållorna passar. Vips hinderstöd!
 
titta på hopptävlingar eller bilder på hoppryttare. där kan man få väldigt bra inspiration av fina hinder! det värsta är väl att det blir så många olika man vill göra :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har något bra tips på hur man bygger hinderstöd eller "sockerbitar"?
Svar
7
· Visningar
526
Senast: Bison
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 338
Senast: zarmino
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: linlar1
·
Hästmänniskan Läste och samlade på böckerna från Johanna Campbell kallad fullblodsserien när jag var liten. Är sugen på att få tag i böckerna igen...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp