JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
jojjo150
Startdatum
Startdatum
8 Okt 2004
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
2 555
Hejsan!
Vad finns det för olika hinder typer? Finns det någon bra bok med dom eller någon bra internet sida?
Hoppas på svar!
Sv: Hindertyper
Det finns ju mängder av hindertyper, men de vanligaste på tävlingar är ju oxer, räcke, trippelbarr... det finns ju även solfjäder svinrygg, kryss
Kram
Hoppning
Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Hoppning
Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Western
Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Smyger in här, lite fundersam på om det hjälper mig att skriva vad jag har för planer eller om det leder till egen-skapad...
farin
1 minut sedan
Svar: 1 553
Visningar: 48 545
Allmänt
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Nu har jag varit uppe en sväng på vinden. Det är högre i mitten än vad jag mindes, förmodligen ca 1,85. Och det är ju bra :) !
bettysmatte
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Jag kom plötsligt ihåg att jag har haft återkommande (mar?)drömmar där jag på något vis både jobbar 100% och går i skolan för att...
Asko
4 minuter sedan
Svar: 1 527
Visningar: 54 597
Allmänt
Guldfasanerna
Övr. Djur Våra groundskeepers hittade för övrigt ett bo med sexton (!) ankägg! 😅 Förmodligen har en av flickorna försökt ligga, men jag tror...
Sel
Alldeles nyss
Svar: 1 567
Visningar: 133 282
Djur
Shop to you drop, del 4
Övr. Hund Åh jag har kikat på samma :D återkom gärna med vad du tycker om det!
tictacs
21 minuter sedan
Svar: 1 351
Visningar: 162 180
Hund