Hingsten Jackaroo??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cut3Leo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 928

Cut3Leo

Trådstartare
e. Cortez?
Har läst om honom en del men aldrig stött på något efter honom?

Hur är era erfarenheter?

Mvh

Sv: Hingsten Jackaroo??

Han godkändes förra året (väl?), så hans första avkommor borde ju födas i år. Så vad han ger är ju svårt att säga, däremot är det en mkt trevlig häst på dressyrbanan!

Fråga Jarrah, hon vet mer (allt) om honom

Är han så pass ny? Det visste jag inte!

Ja men i så fall är det bara att vänta och se med spänning!
Har du sett honom live?

Mvh

Han godkändes väl delvis på prestation, vet inte om han visades alls som unghäst.
Hans ryttare håller till här i länet, så jag har sett honom på dressyrtävlingar då och då. Fin häst med mkt utstrålning och massa, men ändå ädel och lätt i sina rörelser.

Han betäckte inte förra året, så det blir inga avkommor förrän nästa år, ifall han inte betäckte innan han blev godkänd.

Jarrah, kan du skicka ett PM till mig också? Jag har ett sto e. Hertug - Alpen Fürst -Ganesco som jag funderar på att låta betäcka nu.. Tack!!

Har inte läst tråden, men träffade Jackaroo nyligen. Väldigt tjusig hingst :love:

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke... 2
Svar
25
· Visningar
1 772
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
806
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023