Hingsten Zeb

S

saba

Jag har en avkomma efter Knabstruppen Zeb.Jag har sett honom på bild,men jag vet ingenting om honom,hur han är /lynnet osv.Är det någon som känner till honom eller har själv avkommer av honom?? :bump:
jag har ett bra exempel min- pålle :D :banana: :banana:
 
menar du inte halvblodet zeb? svart och hvit skäck?
har sett mycket annonser om honom och han är värkligen jättesnygg!
 
Hej hopp :bump:
Det var där jag hade sett Zeb.Men det som är så synd att det inte skrivs hur dom är i psyket mm.Men kanske dom inte gör...Det är synd tycker jag.
Den andra Zeb vet jag om :d
 
En kompis till mig som jobbar som tränare inom den Akdemiska ridkonsten, har ridit honom. Då hade han väl stått i flera år tror jag (var i år) och hon bara satt upp och red honom lite lätt. Hur snäll, mjuk och go som helst.

Tydligen så ska han vara hur snäll som helst och vara en riktigt "pappa". han går och kelar med stona som han sak betäcka och leker med de föl som går i hagen.
 
min är lilka dan som Zeb hör jag,han kan oxså stå ett tag utan att de gör honom någe,han blir varken piggare eller trögare.. :angel:.Men han är väldigt social,ibland för mkt så man håller på att bli tokig ibland.Jag har märkt att dom är väldigt kloka oxså. :rofl:Tack så hemskt mkt för era svar nu är man lite klokare
 
Sociala

Hihi. Min lilla ängel är 3 år han är också "översocial".
Härom sisten skulle de dela av hagen han gick i. Pållen deltog med liv och lust i arbetet. Han drog i pinnar snodde hammaren och stod hela tiden max enmeter från jobbarna. En dag senare grävde de med traktor utanför staketet. De andra hästarna valde att beta längst bort i hagen. Min lilla grabb stod och lutade sig över staketet för att se bättre.

Han är så söt. :love:
 

Liknande trådar

Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
401
Senast: jemeni
·
Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
543
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 882
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp