hingstfråga

tabac

Trådstartare
hej vet inte om jag hamnat rätt..har en liten fråga om någon vet något om en hingst som heter dark secret?skulle vilja ha lite uppgifter om honom ...det ska vara en QH hingst

Sv: hingstfråga

Vad för uppgifter?

Den enda quarterhästen med namnet Dark Secret var en hingst född 1943....

Så antingen är det han du menar, eller annan stavning på namnet, eller annan ras.

oki det ska vara en QH hingst,håller på att forskar lite .då jag fått uppgifter om att min nya häst som det inte finns några papper p. det var tre hingstar som vanvårdats som kom till sverige i maj .dom uppgigter jag fått är att det ska vara qH hingstar och dark secret ska tydligen finnas med i stammen på min lilla kille? tyvärr är det det enda jag har att gå på ..så alla uppgifter är välkommna..

oki det ska vara en QH hingst,håller på att forskar lite .då jag fått uppgifter om att min nya häst som det inte finns några papper p. det var tre hingstar som vanvårdats som kom till sverige i maj .dom uppgigter jag fått är att det ska vara qH hingstar och dark secret ska tydligen finnas med i stammen på min lilla kille? tyvärr är det det enda jag har att gå på ..så alla uppgifter är välkommna..[/QUO
Har du den kvar eller är du nya äg. Är de du som tog dig an alla 3?

Senast ändrad:

jag köpte honom för 3 veckor sen..dom andra hingstarna är också sålda..vet du vilka hästar jag menar??är intresserad av alla uppgifter som jag kan få...

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: Freazer
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 333
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Piaff
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
601
Senast: Filippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka