Hingstvideor och Kommentarer!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Linn_89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 136
L

Linn_89

Det finns en jättebra sida med hingstvideor här:
Hingstvideor

Jag hade jättegärna velat höra om det är några hästar som ni hittat där och tycker är fina,mindre fina, varför, varför inte osv. skriva vad de heter och säga vad ni gillar med dem osv.

Det hade vart kul att få se vad alla andra tycker är fina hästar och tvärtom!

Själv ska jag då starta tråden hade jag tänkt med att Skriva de två finaste hästarna som jag har hittat hittills (det är ett antal videor på sidan! :D )

Garcon = Urläcker trav!!! Bland den finaste jag har sett!! :love: :love: Trots att de har förstärkt effekten lite med slow-motion avgudar jag den!! :love:
Feiner Stern = Supersnygg, maffig och pampig häst med utstrålning! Härlig gång och snygg hals dessutom! :love:

:D :D :D

Sv: Hingstvideor och Kommentarer!!

Pik Bube I hade något som tilltalade mej! lite grövre häst med stora luftiga gångarter! :love:

Han var snygg ;) :d :love:
Grov, men smidig=)

Har inte kollat på så många men Sherwood är fin, sen har jag alltid gillat World Cup I, och Welt Hit I O. :)

Landgraf I har alltid tilltalat mig enormt, :love: och jag älskar även Landgraf blodet!
(Bla Landlord som tidigare stått i sverige)

Nu har jag ju inte sett Landgraf 1 under ryttare, men jag tycker att han har för grov hals..Det gör att det blir lite mycket "häst" på framdelen.. men jag respekterar vad andra tycker! :D Smaken är som Baken...

Kom på, jag glömde ju att motivera ;)
Han har enormt vacker exteriör, Luftig galopp, otrolig utstrålning och sedan har han ju väldigt bra nedärvning av tex. hoppförmåga med :D
(jaja, behöver jag säga att jag Älskar Landgraf blod? ;) )

ÄLSKAR Argentinus :love: Vet inte varför, men varje gång jag tittar på den filmen, så bara åhhhhh :love: :angel:

En annan hingst som också ligger mig varmt om hjärtat är Grannus :love:
legenden... :)

gs-grannus-portrait-1.jpg

Grannus :love:

Hehe hehehe

kolla in hon som rider på axzentos hon verkar ha det liteee kämpigt med traven där va :D

Opps jag skrev ju fel Akzento ska det va :banana: :rofl: :crazy: :o :D ;) :p :d

Jag har ridit tre av dem så de får såklart bli mina favoriter...

Arino-Hit, Cashman & Dacaprio.

:)

God jul!

Grannus

Det är en häst med "DET"...faktiskt den enda häst som gett mej rysningar att titta på.Att en så fantastisk individ är död gör en ledsen...

Ja, jag tittade på Akzentus och där fanns det ingen ryttare med alls.
Akzento får jag inte fram, bara en sida med massa konstiga tecken.

Linn_89 skrev:
Nu har jag ju inte sett Landgraf 1 under ryttare, men jag tycker att han har för grov hals..Det gör att det blir lite mycket "häst" på framdelen.. men jag respekterar vad andra tycker! :D Smaken är som Baken...

:eek:

Fast jag ser till alla avkommor och inte hur han själv såg ut som 20år någonting. Då brukar alla få en enorm hals.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har för mig att jag tidigare har skrivit lite om mina funderingar kring ridning och teknik, men just nu kan jag inte hitta tillbaks...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: cassiopeja
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 375
A
Hästmänniskan en liten fundering bara.. Stallägaren där jag har min pålle hade en d-ponny (f.d ridskolehäst) som hon sålde för några månader sedan...
Svar
15
· Visningar
1 385
Senast: Cowgirls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka