Hingstvisningar 2014

Nyss hemkommen från visningen på hanell dressage. Riktigt fina hingstar, enormt kul att få se ampere riden också! Definitivt dagens höjdpunkt.
Filmade en hel del på visningen men ingen aning om kvalitén på filmerna. Kan se om jag lyckas ladda upp de senare.

Nyss hemkommen från visningen på hanell dressage. Riktigt fina hingstar, enormt kul att få se ampere riden också! Definitivt dagens höjdpunkt.
Filmade en hel del på visningen men ingen aning om kvalitén på filmerna. Kan se om jag lyckas ladda upp de senare.
Skulle så gärna vilja se mer av Ampere ? ;-)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
421
Senast: MimmiNO
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 340
Senast: Murray
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 416
Senast: Rosett
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 449
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka