Hingstvisningar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare annae
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 072
A

annae

Är det någon som har koll på när det blir hingstvisningar?
Hingsttåg eller någon annan visning typ flyinges?
Gärna när de kommer tills strömsholm.

Sv: Hingstvisningar

Om jag förstått saken rätt så kommer Flyinges hingsttåg i år att göra ett stopp i Östergötland. Förra året bojkottad de ju östra sidan helt! Jag kommer inte ihåg vilket datum, men antagligen i början på mars.

Så det vore skoj!!! :)

Ponnyhingst visning kommer det att bli i Perstorp i mitten av april, kanske i Kungsbacka också.

Vad kul vem arrangerar visningarna i Perstorp? Det blir ponnyhingstvisning i Kalmar(Udden) samt i Tingsryd också!

Den är den 23 april tror jag och Udden(Kalmar) är den 17/4.

Det är SWF som anordnar den i Perstorp. Andra raser kommer att bli inbjudna att visas, men säger du till med en gång kanske du kan komma med utan inbjudan, så gjorde jag!

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 593
Senast: Freazer
·
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
931
Senast: Ceta
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
535
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 076
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V