Hinkar i MJUK plast på internet?

Sv: Hinkar i MJUK plast på internet?

Tyvärr hittar jag ingen bild, mina står i stallet och ingen verkar ha lagt ut bilder på nätet.

Det är i alla fall rätt grunda historier, runda. Stora gummihandtag som går upp från kanten. Gjorda av återvunna bildäck. Finns i tre storlekar (som jag sett), de mindre är randiga utvändigt, den största har nätmönster på utsidan.

Har själv haft dem som krubbor för att slippa de som sitter på väggen. Funkar kalas och är lätta att rengöra. Hästarna äter från rätt höjd och kan inte göra sig illa...

Tackar, precis de menar jag. Kalas att någon kan lägga in en länk och dessutom HITTAR en länk att lägga ut...

JO men då är det dom jag menar.

Nä verkligen ingen har bilder på dom, otroligt synd för det är nog det bästa som går att få tag på. Håller för allt.

Vi har två sådana som "unghästarna" äter ur, den ena för nå otroligt mycket väsen för sig när han äter oftast hittar vi den längst bak i boxen efter 10 minuter :crazy:

Så där ja, den är det, nu lägger jag in bild så alla får se :D

860510.JPG

ÅF-lista finns nog på hemsida också :)
Min håller som sagt för klanten som lagt sig på den, rullat över, klampat igenom med vinterskor + 4 brodd ...

Eko har tubtrugs.....men dom används även i trädgårds samanhang så leta inte bara i hästaffärer, men dom är verkligen kanon!!!!!
Jag brukar använda gröna murarhinkar och dom är ju mjuka men dom håller inte en hel vinter för det.........

*knapplån*

Jag matar oxå alltid från marken. Jag återanvänder trågen som mineralbaljorna köps i. Till de stökigaste hästarna lägger jag baljan i ett däck utan fälj så blir det stadigt och kan inte vältas/dras omkring.

Man kan ja även ställa hinkar i däcken så de inte välts. Vatten hinkar som är tåliga är de av mer gummiliknade material ex murar-hinkar.

/T

Tror Hööks säljer en typ av hinkar som passar perfekt i bildäck. Dom har som en "krage" runt om som sluter tätt mellan hinken och däcket så att det i prinsip är omöjligt för hästarna att få upp hinken ur däcket.

Äh, de är värdelösa. Jag vet ett helt travstall med hästar som på några sekunder pillar ut hatten och trampar igenom, fastnar med hoven och skär sig i karlederna.

Om de inte väljer att trampar direkt i hatten när den sitter i däcket, fastnar med hoven i hatten och drar med sig hela däcket, vilket ofelbart gör att de går omkull och skadar sig allvarligare.

Skitkass.

ang skrev:
ÅF-lista finns nog på hemsida också :)
Min håller som sagt för klanten som lagt sig på den, rullat över, klampat igenom med vinterskor + 4 brodd ...

Vad är ÅF-lista?

Jag har sett sladdermjuka "hinkar" (rätt stora iofs) på trädgårdavdelningen på granngårde och liknande ställen. Kan vara lite fel säsong ännu dock?

Den hade handtag på sidorna, men ingen risk tror jag-du har väl nordisar? Går säkert att skära bort annars

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka