Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Rätt igen Centaur, som många gånger förr Hästbutiken i Bromma AB har sålt en begagnad Hintermayer för 11 000kr vilket borde kunna ge en liten hint på vad den kostar ny.
På den norska sidan som Centaur gav dig kostar Hintermayer sadeln 16900+moms (norsk valuta).
Tyvär vet jag inte om jag var till någon större hjälp nu men försökte i alla fall :smirk:
Jeg har en windsor hintermayer til min shagya-araber, og salen er knallgod!! Anbefales virkelig!
Jeg hadde tidligere enn windsor elite dressursal, men hintermayeren er hakket bedre. Hintermayeren har STORE kneklosser, men de sitter høyt opp så undersjenkelen har frihet likevel. Det kjentes i lårene de første gangene jeg rei i salen
Her i Norge koster salen, som det står i et innlegg over, kr 16.900,- inkl mva. Jeg kjøpte min sal brukt for 11.000,-. Den var da et par år gammel.
Har også en hintermayer med flair.
Kjøpte den ny for ca 2år siden.
Den er i daglig bruk og ser fortsatt ny ut..
De er altså av god kvalitet,og annenhåndsvärdet er bra.
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...