Hippologigymnasiet på Flyinge

L

LivM

Hej, jag er er norsk tjej som har förvillat meg inn på Bukefalos. Att lesa svenska går bra men jag er 'litt' osäcker på den skriftliga biten, men era må fråga om det er nåt som er inte forstår.:angel:

Lurade på om dom som har gått på Hippologigymnasiet kan beretta lite om hur ni trivdes och hur en helt vanligt dag ser ut?
Har jo självklart les dom träderna som liggen inne på Buke om Flyinge och HG ca. 10 gångar eller så, men jeg vil gärna veta hur mycket arbete med skolan det er, hur undervisningen på Flyinge er och miljöet generellt. Jag er ochså interesseräd i och veta om hur mycket poäng era som har gått där hadde når er kom inn.

Er veldig tacksam for svar:)
Hoppast at jag inte bliver häng eller nåt for grammatikken:crazy:

Sv: Hippologigymnasiet på Flyinge

Jag har också sökt flyinge:)
Har inte fått mit preliminära besked än... VÄNTAR...Sökte som 3ehands val..
Strömsholm första, plönninge andra och bollderup fjärde..:)

Hur många poäng har du?
Tror jag ligger på en 290 poäng själv. Men det beror lite på hur svenskorna recknär ut mina norska betyg om til svenska:)

Jag er jätte spend på å se om jag får brev!

jag har ungefär 240p..
Godkänd= 10p
Väl godkänd= 15p
Mkt väl godkänd=20p

;)

Yes, jag har fått brev!
Jag vet inte om alla dom som har søkt HG som førstaval har mottagit brev eller om det e bara dom som har blivit preliminärt inntaget?
Samma va, jag fick brev:)
Så nå måste jag bara kolla schemaet så jag hinner med alt, har en aning om at besøksdagen och examen er lite for nära hverandre:(

Nånn andra som har mottagit brev? Vil veta!
Kan inte dra ner på informationsdaget selv... 11 timmar i bil er lite for mycket:(

Liknande trådar

A
Ridning Hei! Jeg vil gjerne få fortelle om min seneste tur til Portugal der jeg red for David Oliveira! Jeg har vært i Portugal mange...
Svar
8
· Visningar
1 719
Senast: Ivylin
·
Hästvård For 7 uker siden skulle jeg ha en forsikringsundersøkelse på min 5 års hest,som har vært i ridning ca 6mnd.. Helt frisk trodde jeg.men...
Svar
4
· Visningar
1 204
Senast: ludda
·
S
Övr. Grenar Hva gjør dere \"skjeve ryttere\" (scoliose) for å ta hensyn til hesten? Selv har jeg scoliose, og sitter muligens skjevt (men jeg...
Svar
3
· Visningar
1 999
Senast: sleepy
·
S
Islandshäst Jeg har endelig funnet en sal som lå OK på Bjartur, det ble en Reidlist Tølt med gel. (ligner VELDIG på skagfjord gull) Men jeg har...
Svar
14
· Visningar
1 773
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka