Hippologinrikting PÅ Flyinge.

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Stall-lindaker
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 823
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Stall-lindaker

Hejsan. det är så att jag hade tänkt söka in på flyinges gymnasie detta året. Och nu frågar jag någon som har gått på flyinges gymnasie och haft häst på samma gång, Är det mycket arbete? Hinner man med sin häst bra, så man kan ut och tävla och så ändå? Är det en bra utbilning? Och hur många dagar går man i veckan, för jag läste att man bara gick där 2 dagar i veckan sen vissa helger, men gäller de bara hästkurserna då eller?

skulle va jätte tacksam om någon svara.

mvh julia

Sv: Hippologinrikting PÅ Flyinge.

Gå in under forumet hästmänniska och sök efter befintlig tråd och ställ din fråga där

moderator
mysko

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 368
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 311
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka