Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från sidan (detta "hål" under armarna kallades Djävulens Fönster för att männen kunde se kvinnornas midja, vilket enligt prästerna var ren ondska...).
"Min lilla krigare vill ha en egen hjälm modell rysk WWII, kan någon hjälpa mig?"![]()
Åh, är det verkligen så? För hon har tittat i en massa faktaböcker och vill ju göra dem helt tidsenliga. Det är ju till och med hål i grenen för att underlätta toabesök![]()
DET låter som en snuskannons..... äh jag får väl gå ut i smedjan och banka litet själv när det blir dags för hjälm till nallen.....
/KT
Sorry för frånvaron av barbiedocka men jag tog vad som fanns hemma; en ölflaska.
![]()
![]()
Vart får du tag på litteratur då?![]()
Tack!
Men jag vet inte vad för tidsepok den passar i. Någon som vet? Jag bara knåpade ihop något från fantasin. Den har väldigt bra passform iallafall, sitter som ett smäck på barbien.
Nu har jag diskuterat detta med mameluckerna med mamma. Hon visste tydligen att det var fel tidsepok och hon har gjort hoser med strumpeband och allt till den klänningen som jag visade med mamelucker, men hon hittade inte dem. Och glömde säga till mig att det inte var helt korrekt... Så låg det till!![]()