Hitta ägare?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tintomara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 983
T

Tintomara

Om en katt har en märkning i örat, finns det ett lätt sätt att kolla upp vem som äger den då?

Undrar då en katt här har kommit på besök rätt ofta, och sovit på altanen nu också, så jag skulle vilja kolla upp så att den inte är bortsprungen.

Sv: Hitta ägare?

Gå in på www.skk.se, klicka på Webtjänster, sedan på Ägarregister hund och katt, sen på Sök katter. Där kan du söka på numret i örat på katten. Om du har svårt att se så lys med en ficklampa genom örat så kanske tatueringen syns bättre.

Vi hittade ägaren till en katt som sprang omkring hos oss genom detta register.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 200
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
611
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025