Bukefalos 28 år!

Hitta en bra sovställning???

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

emci

Är nu i vecka 40 och har under de senaste veckorna vaknat upp på morgonen och haft ont i nästan hela kroppen! :mad:
Tycker det nästan är lögn att hitta en bra sovställning. Ligger ju på sidan eftersom att ligga på rygg inte är att rekomendera.
Har inte foglossning eller nåt sånt utan det är i musklerna jag har ont i, i nacken och från höfterna/baken och neråt i benen!
Är det nån som har lite bra tips :idea: vad man kan göra för att kunna sova utan att vakna upp halvt mörbultat.
Kanske man kan placera kuddar för att få stöd mm och var ska man ha dom i så fall?
Har laborerat lite själv med kuddar utan att få till det!
Tips mottages mycket tacksamt :)
 
Sv: Hitta en bra sovställning???

En lite smalare kudde mellan benen och då främst knäna och en lite tjockare för armen som är överst.
Knyckla gärna till kudden under huvudet (bör ej vara för smal utan mer "buffig") så att du har lite mer stoppning i nacken än övriga huvudet.
Så måste jag sova nu även om jag inte har barn i magen just för att jag har så ont i kroppen. Jag sov även så när jag var gravid då det var bekvämare.
Bra kuddar som passar personen som skall ha dom är väl värt sina pengar :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 534
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 962
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 279
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 255
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp