Hitta ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Brandklipparen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 718
B

Brandklipparen

Hej
Jag behöver hjälp med tips om var jag kan köpa helskodda ridbyxor för långa personer! Det är inte lätt när man är 190 cm lång och har 95 cm i beninnerlängd att finna något som passar. När det någon gång dyker upp brallor som är långa nog brukar de också vara jättevida i midjan så jag måste dra ihop med bälte för att inte tappa dem! Mitt ridliv skulle underlättas enormt om jag fick hjälp med att hitta någonstans där ridbyxor för långa men inte samtidigt tjocka personer säljs!
Någon som vet???

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 540
Senast: qitis
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 585
Senast: Signe9
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈