Hitta sadel..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Araton
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 838
A

Araton

Hur hittade ni eran sadel? Åkte ni i väg och provade hos sadelmakare eller hur gjorde ni? Hur gick det? fick ni passande sadel? :d

ska köpa sadel och jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra... :confused:

Sv: Hitta sadel..

provade en ut en sadel av sadelutprovare..

sadeln passar.. ska kollas nu eftersom han har musklat sig och se om den passar eller inte.. kul att berätta för pappa :angel:

Sadelutprovaren får komma ut till stallet med ett gäng sadlar. Det har gått bra.

Senast ändrad:

Som Nyx. Sadelmakaren kom ut till stallet med en massa sadlar. Av en av alla totalt ca 15 provade sadlar var det en som var perfekt på min häst, Prestige/Appaloosa Silver Star VSD! Efter jag började rida i den har han musklat sig jättefint och har lättare att gå mjukt och fint i form. Är supernöjd med den! :love:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 095
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
910
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 229
Senast: MiniLi
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
296
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka