Hittar inte stövlar som passar :(

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hackamore
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 841
H

Hackamore

Hejsan! Jag har ett problem, jag har letat efter ridstövlar ett bra tag nu. Men jag kan inte hitta några som passar mig. Jag skulle behöva ha 33cm på bredaste stället på vaden och 40-41cm i längd (har storlek 38). Någon som vet vad som skulle kunna passa? Om någon har begagnat så skulle jag kunna va intresserad av de också );

Sv: Hittar inte stövlar som passar :(

De flesta märken går att måttbeställa. Mina stövlar är 36 i foten, 34 i vidd och 48cm höga så har också svårt att hitta färdigsydda.

Sv: Hittar inte stövlar som passar :(

Jag har samma mått på mina ben och jag har köpt ett par mountain horse modellen kommer jag inte ihåg men den finns ju i regular/narrow. den blir smalare i vaden och ändå längre. 3 cm smalare i vaden och 1 cm längre i benen. Alla deras nya modeller har detta. Lycka till:)

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
235
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 863
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Jag letar varma stövlar eller kängor som är lätta att dra på sig och har hittat två kandidater Kamik Tundra eller Kamin Greenbay 4. Är...
Svar
2
· Visningar
464
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka